VT 2012

Just nu sitter jag och renskriver det jag tror är viktigt från föreläsningen om fåglar och reptiler. Bara häftet om fåglar är på 34 sidor och av 10 av hennes sidor så har jag skrivit en och en halv... Det är mycket läsa och lite relevant fakta som jag anser inför tentan.

Blev lite sugen på att lägga upp ett mentalt schema med studentära milstolpar för nästa termin inför VFU.

Vecka 2 - Praktisk terminstart med sista veckan av statistikkursen som avslutas med tentamen på fredagen.
Vecka 3 - Anestesiologikursen startar
Vecka 7 - Övningar och seminarie
Vecka 8 - Tentamen i anestesiologi, Kursstart Kommunikation och Vårdhygien 2 som kommer löpa parallellt
Vecka 10 - Praktiskt prov anestesi+vårdhygien
Vecka 11 - Tentamen i vårdhygien och hemtentamen kommunikation

Vecka 12 VFU! It shall be pure awesomeness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback