Ojojoj...

Nu har jag suttit en stund och spånat idéer till FPP på lördag. Kände mig tvungen att maila och fråga och be om feedback ifall det skulle räcka för att få in mig xD Så imorgon ska jag bege mig upp till Julahuset - skaffa strumpbyxor till Bloodfeast, och typ eltejp istället för bondagetejp, och göra en preliminär utprovning av utstyrseln! Det är rätt viktigt att den blir perfekt, annars kommer man inte in och då blir det pinsamt att fastna i dörren, och bli tvungen att åka tillbaka heeeeelt själv.

Men - planen just nu är: Nätstrumpbyxor, hotpants, drakvingarna, el(bondage)tejp, eventuellt mina stövlar men kanske hittar nåt bättre på shock, och hår och smink med inspiration från Viper i filmen Doomsday som jag berättat om tidigare. SNÄÄÄLLA låt mig komma in på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback