Utelämnad

Idag har vi varit och haft praktik igen. Dagen gick inte alls lika fort och det blev lite halvt om halvt kul/långtråkigt/obehagligt, vet inte riktigt hur man ska beskriva det. Det är lite jobbigt när man har olika handledare varav den ena är jätteglad, positiv och trevlig medan den andra är stel, obekväm i situationen och allmänt ocharmig.

Oh well. Idag har jag spelat klart Episode I av Lego Star Wars, med hjälp av Gustaf. Inte för att jag bad om det, utan för att han helt enkelt kände för att ta tag i en remote och joina^^
I övrigt på star warsfronten så har det börjat lösa upp sig liiite i alla fall, kändes bra. Ska försöka köra på the silent treatment imorrn om jag klarar det^^ Får helt enkelt hitta på något annat!

Ikväll är syster, pappa och styvmor och ser Roger Waters på globen. Smått avundsjuk skulle man kunna säga. Men jävligt avundsjuk och besviken är det jag kommer säga.
Jag har däremot fått äran att hämta herrskapet efteråt och köra hem dem.

Näe. Nu går jag och mamma och köper mjölk. Puss och kram. För jag behöver både en puss och en kram. Helst några till.


Kommentarer
Postat av: Ardente

puss? Illidan hälsar!

2011-05-06 @ 08:05:03
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback