Spielberg

Nu börjar Back to the Future II på TV4+ för alla som bryr sig! Äger.

Efter det ska jag ta och packa ihop inför morgondagens långa busstur ner till Götet. Tar med mig datorn då det är gratis surf på bussen, och så lånar jag med mammas mobila också, så kan jag surfa hos Heléne^^ Inte för att det är det som är meningen, men man vet aldrig vad man kan tänkas behöva!

Idag var en bra dag på dagis, det gick sådär lagom fort igen. Vi var bara i rastgården med de små och sen på en långpromenad me de större hundarna.
Efter det gick jag och Sandra hemåt. Vi gick ända från Kungsholmen till Skärmarbrink, sen fortsatte jag till Hammarbyhöjden och då började det regna så jag åkte till Skarpnäck och tog bussen. Blev tvungen att gå över fältet men då hade det hunnit sluta så det var lugnt. Men OJ vad trött jag var (är) i fötterna.

Vi gjorde pasta carbonara med vegetarisk bacon som tyvärr inte blev så skitbra, men tillräckligt. Dock blev jag asmätt och ville kräkas .______. Bobs hallonbubbel och lite cream cheese chips så kan jag fortsätta kräkas lite om en stund.

När jag har slutat kräkas och filmen är slut och jag har packat klart ska jag duscha och sen lägga mig och spela Lego Star Wars^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback