Retard

I lördags såg jag alldeles för många avsnitt Glee - hittade äntligen hur man gjorde för att se dem! Hittade även de senaste tre avsnitter tbbt och kikade in dem innan jag bestämde mig för att ringa Renée och fråga om jag fick komma ut - vilket jag gjorde.

I söndags skulle Åsa ha kommit ut och provridit Kurt, men Renée hade redan bestämt med Johny och Tes att rida tidigt så det får helt enkelt bli så att vi får försöka hinna med det på torsdag när jag ska ta glukosen på Täppas.
Men det gick bra att rida, försökte rida igenom honom lite, märkte att han var lite stelare i vänster. Bortsett från det var han ganska pigg och vi red upp för den riktigt branta backen mot Tavastboda och sen ner skogsstigen som jag inte ridit på ett par år nu, vilket var kul  : )

Efter det åkte vi in till sjukan och hälsade på hennes pappa och firade hans födelsedag, och sen åkte vi tillbaka hem till henne.

Idag har vi jobbat 12-18 på dagiset och det har känts som om dagen aldrig skulle ta slut! För det första var vi bara med på en promenad till rastgården, och sen var jag bara med ut på en eftermiddagspromenad. Därefter handlade det bara om att hålla hundarna lugna och invänta hämtning mellan tre och sex. Tre timmar dötid. Och samma sak imorrn igen.
Ska dock baka en liten rabarberrulltårta nu att ta med och fika på.

Så herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback