Linje 801 Göteborg-Stockholm - eller - How to kill seven hours

Är nu på väg mellan Eskilstuna och Stockholm. Mellan Götene och Eskilstuna hann jag se alla tre Family Guy Star Wars avsnitten. I Arboga såg jag en Double Rainbow! xD

Just nu har jag en sinnessjuk träsmak i arslet och skulle egentligen vilja få röra lite på mig, men jag kan inte gärna vandra omkring i bussen. Vill dessutom inte lämna dator och grejer framme (även om det inte direkt är någon som kan springa iväg med den...).

Tack och lov för att den här bussen har eluttag, vet inte hur jag skulle ha pallat utan datorn faktiskt, även om jag är lite trött. Hade nog inte kunnat sova lika mycket som igår, även fast jag är astrött. Vill inte vända på dygnet heller eftersom jag ska upp och jobba imorrn. Bara en vecka och två dagar kvar yay!

När jag kommer hem ska jag plocka fram grejerna för hur rapporten ska skrivas, och så ska jag spela mer Lego Star Wars^^ Och äta. Hm... Kan man äntligen locka till sig en kram i veckan tro? Jag gör mitt allra bästa!

Förhoppningsvis kan mamma eller Mats komma och hämta mig vid bussen, ska ringa om en liten stund. Vi blev lite sena innan Örebro pga en trafikolycka, men jag vet inte hur pass mycket försenade vi är nu. Just nu passerar vi Strängnäs i alla fall, och vi ska väl stanna till i Södertälje innan vi tar oss in till centralen.

Jo juste två saker. Jag står och väntar i kön vid Subway, så kommer det upp en kille och frågar med någon brytning ifall jag tror på Gud. Um näe? svarar jag. Nähe, vad tror du på då? Jag tittar frågande på honom och undrar varför man över huvudtaget måste tro på något alls. Vad tror du på? Tror du på djävulen? Här någonstans avbryter jag honom och säger att jag tror på tomten. Vadå tomten? Jag vet inte vad det är. Vad är tomten? Jultomten säger jag då. Jahaa.. säger han och går sin väg. Jävla knäppskalle >.<
När jag sen väl kommer fram till disken och jag beställer en Veggie Delite frågar tjejen bakom disken om jag vill att hon ska byta handskar emellan. Positivt över

Internet är ju aaaasbra här känner jag. Spotify hänger sig var 10e sekund. Blir bra musik det där...

Miss Construction makes you move


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback