Kärlek

Idag har vi börjat tidigare på praktiken, vi började halv 8 istället för 10, det vill säga vi fick sluta halv 2 istället för 4. Stor skillnad, jätteskönt. Så vi valde att göra så imorrn också, men jag vet inte om det blir så resten av praktiken eller bara imorrn, så jag måste höra mig för.

Förhoppningsvis kommer jag och Hanna träffas i veckan, men vet inte än om vi ska ses hos henne eller i stan.

Efter praktiken gick jag och Sandie på stan, hon letade klänning till bröllop men hittade tyvärr inte det hon letade efter. Jag hittade en kort svart kjol (som inte var tillräckligt kort så jag måste lägga upp den lite xD ) och ett stort fladdrigt svart linne, som när jag kom hem bytte till samt lånade ett par vitsvartrandiga strumpbyxor av syster. Jeans var VARMT. Vi gick ner och köpte mjukglass med strössel, och gick traditionsenligt bort till våra gungor och sjöng högt.
Vi tog lite bilder och jag hade mina såpbubblor med mig! Stor 3dl flaska med fräckt munstycke som man får klumpar av bubblor med, ASNICE : D

Nu ringde moster och frågade om jag ville måla i deras kök i torpet. Yay pengar! Yay något att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback