Für Elise

Idag har jag varit hos tandregleraren och dels tagit fotografier, diskuterat framtiden och röntgat min mun.
Och röntgenapparaten - jag säger bara; WOW! Helt space'ad! Man börjar med att sätta hakan på en liten hylla typ och får bita ihop på en liten pinne medan en stor apparat snurrar runt huvudet och tar bilder medan den spelar en polyfonisk variant av für elise. Lite läskigt, men massa AWESOME! xD En sån borde vi ha på KTC och öva med på rävarna^^
Sen var det en lateralkamera också, som tog bilder. Alltså. Nu har jag sett en röntgenbild av min egna skalle för första gången, och det var skräckblandad förtjusning. Hade nog kunnat stå och studerat den halva dagen i fascination och sedan gått ut och spytt ungefär. Hahaha.... Ja herregud.

Har skickat ett meddelande till Titti på fejjan och hoppas på ett svar snart. I övrigt kommer dagen spenderas i källaren med att sortera upp min packning, försöka fortsätta se på Glee om det lyckas, och tja.. Förbereda mentalt inför morgondagens första praktikdag.

Just det; Ardente - har din beställning från SweRock kommit?


Kommentarer
Postat av: Ardente

Nope, det har den inte. Men paketet ska ju skickas från Tyskland. Stod att det var skickat den 27:e på Sweden Rocks hemsida. Hoppas på denna vecka i alla fall.

2011-05-03 @ 21:42:31
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback