Arbetsintervju #1

Idag har vi inte behövt städa lika mycket som igår. Har till och med varit på en promenad med småttingar och en promenad till rastgård, samt två eftermiddagsrastningar.

På tuben hem ringde det från JAG och det bestämdes att jag skulle komma över kl 8 och träffa kunden och en assistent för ett möte. Var trevligt och det känns inte som om det vore så svårt, skulle nog kunna bli en rolig sommar. Det kändes dock lite som om kunden var något tveksam, och jag vet inte om det handlade om skepsism, blyghet, handikappet, ren personlighet eller bara min paranoia.. Men det kan säkert lätta upp.

När jag senare sitter och spelar på A New Hope så ringer även Micke från Norrtälje och vill att jag ska komma upp. Så vi bestämde att jag kommer upp på torsdag efter praktiken. Yay vilken vändning! : D Håll tummar och tår - dels för att det är en trevlig gård, och dels för att det är relativt enkel resväg samt bra arbetstider så jag kan pendla och slippa bo där!

Näe nu ska jag sitta i regn- och åskvädret och mysa. Kanske med en kopp varm choklad^^

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback