Säsongsfinal

Idag har vi haft föreläsning om kattens normala beteende, där höjdpunkterna var inledningen med film med roliga klipp på katter som gör olika knasiga saker. Resten var väl lite.. blaha. Jaja. Efter det så bestämde vi med gruppen hur vi skulle lägga upp arbetet inför seminariet, och jag ska antingen själv eller med hjälp av nån av de två som uteblev, skriva ungefär en sida om motivation. Vad det är, och vad som är motivation för olika djurslag, samt några exempel om jag hittar några.

Sen gick vi hem och åt lunch, och jag diskade upp det lilla berget som blivit. Ibland är det skönt att bara skita i det och låta det stå ett dygn till^^
Ett besök på gymmet blev det och jag kände mig effektiv, skakade i benen efteråt.. x3
Sen gick vi och handlade, idag blir det bitar i sweetnsoursås om nom nom.

Har tänkt gå igenom alla examinationsuppgifter i huvudet en gång senare, som ett mentalt genrep.
Efter det är det dags för sista avsnitten Halv 8 hos mig för den här säsongen - lite beroende på vem som jobbar på Tv4webben ikväll, för det har varit uppladdat så sent varje kväll den här veckan att jag hunnit gå och lagt mig, och sett det dagen efter istället .______.

Ikväll kommer syster hem från London, hoppas hon har haft det kul där : ) Någon annan jag saknar är Hannapanna. Måste ringa henne sen och snacka gojja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback