Pannkaka

Igår efter jag klättrat ett liiiitet steg upp ur deppsvackan som fortfarande infinner sig, så gick jag över till Matilda och hon klippte till min lugg lite bättre och färgade mitt hår. Skönt att bli av med de bruna skiftningarna : P
Vi kollade lite tv och pratade och hade det mysigt, och sen gick jag hem strax efter elva.

Idag har vi haft föreläsning om hundens normala beteenden, vilket var sådär. Det är väldigt mycket personliga åsikter tycker jag, men jaja... Sen gick vi till KTC och övade, jag gjorde bara en sc injektion och förberedde inför blodprov vilket var skönt att få ha gjort. Jag tittade när Emelie och Anneli gjorde EKG på hund och repeterade lite i huvudet.

Sen gick vi på affären och jag hämtade ut böcker som hade kommit, idag kommer ju även nästa bok i serien ut.
Nu har jag kollat på avsnittet halv 8 hos mig från igår, och idag är det ett nytt samt Stockholmsnatt som jag kollar in imorrn.

Ohh ClubFreaks ska ha valborgsfirande som Heléne bjöd med mig på! : D Så det blir typ att åka upp den 29e och sen åka ner igen på lördag... Nåt roligt måste man ju få. Förhoppningsvis kanske Liny också kommer med, och även Elin och Åsa : D Roliiiigt^^

Håll tummarna för att jag får ett sommarjooooobb. Juuuste jag skulle ringa och höra med praktikplatsen, så var det ja.

Nu är jag hungrig, hoppas pannkakorna är klara snart : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback