Electric radiance

Eftersom att det är onsdag idag så har vi haft PBL. Det var andra gången vi hade Lotta sen Sara slutade och jag måste säga att jag är än så länge positivt överaskad och det är trevligt : )
När vi var klara med så fortsatte vi med uppgiften inför seminariet om sjukdomar i digestionsorganen, vi har om gastroenterit och colit. Vi blev dock inte helt klara, så vi bestämde oss för att fortsätta med colit ikväll hemma hos Matilda : )

När vi klev ut från KTC så sken solen och jag blev alldeles lycklig. Ardente har rest hem till Stockholm över helgen för Hazard lan och jobbintervju, håller tummarna för henne, hon bör vara framme på kliniken ungefär vid det här laget.
Jag åt lite lunch och bestämde mig sen för att man kan inte bara sitta inne hela dagen när solen lyser så jag tog en promenad bort till Petersburg, mysigt : ) Dock var det isbana mest hela vägen, men det gick bra och utan komplikationer ; )

När jag kom hem bestämde jag mig för att leka elektriker. Om min kära sambo inte kan komma på vad jag menar med det så får hon en överraskning när hon kommer hit igen : ) Det började med lite pill, och lite slaganfall och samtal till pappa för att fråga varför skiten inte fungerade, men sen gick det upp ett ljus för mig (ha...Ha...HA).
Nu blir det musik och en bok!

Kommentarer
Postat av: Ardente

har du satt upp min lampa? Eller, har du satt upp saken som kan göra så att min lampa fungerar? Gulle dig i sådana fall!!!

2011-03-03 @ 01:04:24
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback