Sommarjobb

Sen i lördags morse har jag sovit i sammanlagt nånstans mellan 5-6 timmar, och det var inatt. Imorse åkte jag bussen halv 6 för att vara framme i Norrtälje vid 7.

Vi började med att mocka och fixa stallet helt enkelt. Därefter skottade vi lite sand i ridhuset, och sen skulle vi måla i domartornet men insåg att färgen hade förstörts, så vi målade lite läkt och på en vägg av stallet. Blev så snyggt att jag nästan blev tårögd^^

Efter det hade Lena kommit, så vi fixade för löshoppning och hoppade två unghästar. Sen kände vi oss nöjda för dagen och nu har vi käkat middag - jag har ätit lånad middag för jag hade ingen mat med mig, och bilen jag får låna har nästan ingen bensin och batteriet står och laddas upp nu.

Ohh cotton sugar <3 Åt det på Liseberg om nom nom.

Nu sitter vi och ser på Teen Mum 2.

Jag känner att jag vill kramas. I shall have a hug!

Ohh juste en annan sak - syrran messade och sa att våra kigurumis har kommit till posten! Men de måste hämtas ut i mitt namn, så hon måste få mitt leg på onsdag och hämta ut dem åt oss. Funni! : D Jag ska helt klart ha min på nästa freakshow - en ko måste ju funka på Vilda Västern-tema? Nån får följa med och ha ett lasso ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback