Smultron

Idag är jag själv, och när jag kom ner till stallet strax innan halv 7 så hade Micke och Lena redan fodrat och börjat täcka. Vet inte om jag ska tycka att det var pinsamt eller bara strunta i det, för de sa halv 7 igår, och vi har börjat då de andra två dagarna.. jaja.

Slängde ut hästarna, mockade, bytte vatten, slängde ner hö, fodrade inför eftermiddagen och sopade. Körde iväg och tömde skopan på traktorn^^ Var aslänge sen jag körde traktor - roliiigt! : D

Sen har jag fortsatt måla på väggen och äntligen är jag bortom buskarna! Det känns ändå som om det kommer gå långsammare idag än igår.. Kan ju bero på att jag blev klar i stallet senare, men å andra sidan blir lunchen kortare idag. Har ätit falafelrulle och försökt se på Glee men avsnitten laddar aslångsamt >.<

Ska kolla buss från Norrtälje nu - ikväll blir det Foo Fighters på Stadion, hinner nog inte göra annat än duscha och byta om efter insläppet i eftermiddag.

På vägen mellan stallet och stugan växer det en massa smultron längs dikeskanten, ÅH det är så gott <3 Om nom nom nom-ar hela vägen fram och tillbaka! : )

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback