Glidare

Idag har jag suttit och kämpat med att skriva klart det sista på rapporten. Jag har inga vetenskapliga eller ens särskilt nyuppdaterade källor - men; jag HAR gjort den. Jag har även skickat in den nu, när jag har skrivit en korrekt referenslista, och dubbelcheckat att allt ser någorlunda okej ut. Såg att fesk hade lagt den på Fronter, och då börjar jag undra om jag borde ha kommit ihåg att den skulle läggas där och inte mailas till Lotta? Jaha oj. Här står det visst Fronter. Skit också. Får fixa det strax.

Jag har varit uppe i Norrtälje på blivande jobbet och blivit visad lite mer vad som ska göras, smort lite läder och hjälpt till att ta in lite hästar. Ska bli kul att komma igång och börja jobba ordentligt efter Göteborg och Metaltown : )
Jag trodde inte jag skulle hitta dit, jag som hatar att köra i stan. Särskilt när det är köer - vilket det var på båda resorna. Särskilt med den där bilen som inte kan krypa... Jävla muppiga växellåda. Jävla muppiga koppling. Jaja. Både jag och bilen tog oss hem helskinnade och jag har sjungit högt till Emilie Autumn och Angelspit så jag är lite hes nu.

Dusch, packa och dra ut till Värmdö är det som gäller nu! Men först, skicka rapporten till Fronter... Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback