Faeces

Idag har vi gjort stan; jag har köpt en top och strumpebandshållare - för 30kr!! - på H&M, och längsmedrandiga strumpor på Shock.

Vi köpte sushi - vari rullarna var pygmé - och åt det sittandes på golvet.

Har suttit och försökt beställa kigurumis nu och helt plötsligt står det "international shipping unavailable" så jag blev förbannad och ledsen och besviken och frågade Fredrik om han visste vad det var frågan om, och har nu slängt iväg ett mail och hoppas på att få ett positivt svar snarast.

Imorgon ska vi åka till Liseberg, ska bli roligt : )

Just det, Tribe har uppe en reklamskylt på vagnen som säger att om man tar en bild med mobilen och visar upp så får man 100kr rabatt på en piercing! Jag vill! Men jag vet inte vad jag vill göra... Bröstvårta eller skindiver? Men var skulle man sätta en sån? Har nog inte ens råd med en sån iofs.. Fnula en stund till, antar att jag har veckan ut på mig.

Nu sitter vi och kollar på en film med Adam Sandler och Jennifer Aniston - vet inte vad den heter men typ fake married eller nåt.

Herrå! Wish me luck with the kigurumis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback