Yes I am stricken and can't let you go

Det var minsann lite läskigt att försöka somna igår. Var rädd att jag skulle lägga mig på piercingen och att det skulle göra jätteont. Men det gick bra tillslut och vad som hände under natten har jag ingen aning om. Men det som man inte vet, det lider man inte av, eller hur?

Jag har nollställt räkneverken sen efter jag kom hit, och nu står det 1-0 till mig! Men fan vad jobbigt det ska vara! Damnit. Den som fattar vad jag pratar om... xD

Idag har jag och Ardente dels skickat massmail till alla studenter i Skara, satt upp en lapp på ICA och lagt upp en annons på Blocket om våra lägenheter. Och tro på fan att jag får ett samtal för ca en timme sen, en kille som är sugen på Ardentes lägenhet! : D Only one more to go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback