Två nya hål och en ny pojkvän rikare

Jag älskar Göteborg.

Så. Det kanske räcker som inlägg för idag? Eller...? Kanske borde vara lite utförligare.

Igår hade jag som sagt lite undertryckt energi och damp med flera härliga grejer. Ardente har som sagt pratat om att pierca naveln och att vi tänkte göra det nu i helgen, så vi satte fart i förmiddags; strax efter 10 dök Cecilia upp och så drog vi iväg mot Göteborg! Jag var mäkta imponerad över hennes prestation att köra i stan, hade fått spunk. Om ingen som hittar hade suttit bredvid, men det gick alldeles utmärkt! Vi kanske inte hamnade så himla nära studion, men, vad gör det i en stad som Götelaborg? Det är en sjukt trevlig stad, blir alltid - de få gånger jag varit där - glad, och det har alltid hänt något roligt när jag varit där.

Den här gången var inget undantag - jag tramsade och höll på att banga ur, men skärpte till mig och tänkte vafan det får jag inte göra. Så det gjorde jag inte heller. Bäst som jag låg och sjåpade mig (jag tror det är bra att folk inte hör vad jag tänker ibland, det som kommer ut räcker gott och väl), så kom världens gulligaste Skaramamma på att hon kan leda mina tankar åt ett annat håll och började förhöra mig om min häst xD Men det hjälpte faktiskt : ) Och när vi väl var klara satt vi och snackade skit en stund med piercaren, som var astrevlig, och som kanske skulle dyka upp på freakshow i svart helkroppsstrumpa! Han hade för övrigt tatuerat hela familjen Family Guy på ena armen, och alla Svampbobkaraktärer på andra armen. Och han hade en VERUMBAKTERIE bakom örat! MIN nya pojkvän, slår alla rekord asså! Hahaha <3

Sen tog vi en repa på IKEA där Cecilia skulle ha lite hylla bl.a. Det var jätteläskigt på det IKEA-t. K.K. är mkt bättre... xD Sen raceade vi med en buss, som jag var tvungen att vinka till^^

Kvällen avslutades med ett mackjärnsparty på Kaplan 8! Alla ni som inte var där har definitivt missat något! xD

Nu blire soffläge innan det är dags att rengöra för kvällen och sedan hoppa i snarkofagen. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback