Torka

Inspirationstorka, idétorka, livstorka?

Jag hittar ingen inspiration till att göra någonting. Inte ens chokladen hjälper!
Jag kan inte riktigt packa vidare heller, för jag vet inte riktigt var jag ska fortsätta, jag har bara en banankartong till (just nu) och då känns det som om man liksom fastnar mitt i någonting och ändå inte kan fortsätta så då känns det meningslöst.
Jag har inget sug på nån särskild film, så då kan man inte roa sig med det heller.

Vi har varit på gymmet idag och varit duktiga och tränat, men sen efter jag kom hem så bara dog jag. Orkade inte laga nån mat men gjorde det ändå, och sen bara fastnade jag i det här döda mellanläget. Kan ingen bara hitta på något att göra åt mig?

Försöker få tag på Matilda med det går inge bra, får kanske be Sandra. För annars måste vi boka biljetter hem idag. Det kanske är det? För en vecka sen hade vi Skarasjukan i den bemärkelsen att vi hittade på något att roa oss med och hade faktiskt en himla bra helg. Det kanske är så att jag har fått en ny släng av Skarasjukan fast en depression istället? Jag vill heeeeeem... I want you... Gaaaargh. Det kanske blir bättre när vi flyttar ihop, jag hoppas på det.

Hold on to the world we remember fighting for, there's some strength in it yet
Hold on to the world we remember dying for, there's some hope left in it yet
Arise and be all that you dreamed, all that you dreamed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback