Tack för din beställning!

Som tack för att du bokat din bil eller släp via vår hemsida bjuder vi just nu på en termosmugg.

Tack snälla Statoil, precis vad jag önskade mig. Asså whaaaat? xD
Jaja, har nu i alla fall bokat släp till på tisdag, då ska Martina hjälpa oss att flytta stora tunga saker : ) Hehe.. tänk om vi faktiskt får med oss allting på en gång? Vore inte det helt awesome? Så har man hela långa veckan på sig att boa in sig : ) Längtar jättemycket nu, lite pirrigt är det allt : D

Försöker hitta tvättlapparna till tallrikarna, men jag vet inte riktigt var de är någonstans, hm.. Aja, det får bli reklamtidningar annars. Tänkte nog börja mecka ner det ur köket som jag ändå inte kommer använda fram tills dess. Under tiden blir det mer musik, lägger in en ny lyrics till en suuuupernajs låt ; ) Hahaha.. Och så håller vi tummarna för att Liny hittar de röda skorna idag! Har själv varit på Skokanonen och bytt ut de trasiga kängorna till ett par rätt fräna höga gympadojor, svarta med cerise dödskalle på. Var något tveksam i början men de är så pass fräna och det är en okej rosa nyans, så det funkar : P


Kommentarer
Postat av: Ahmed

asahallabadhula schschi kle

2011-02-10 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback