Plötsligt händer det

Jag tror minsann att jag skulle vilja köpa en trisslott, men det kanske vore att äventyra sin lycka?
Men, vi har lyckats få en andrahandsuthyrare till min lägenhet, och i helgen ska det komma en kille och kolla på Ardentes lägenhet. Asså det här kan ju bara gå bra, eller hur? Snälla snälla låt allt gå som det borde!

Imorrn ska vi ringa Winsarp igen, för hon har varit sjuk både igår och idag, men ska vara tillbaka imorgon, som sagt. Jag hoppas att vi kan få en hög pärmar med tapeter som man får sitta och bläddra i och välja och vraka! : D

Idag hade vi Sara igen! : D Vi hade hemologi, dvs läran om blodet och dess sjukdomar. Lite mycket, och lite mastigt, men intressant som vanligt : ) Efter lunch hade vi säker hantering av häst, men jag tyckte inte det handlade så överväldigande mycket om säker hantering, snarare om hur man lägger kanyler...typ. Men det var kanske som jag uppfattade det. Ah visst munkorg, brems och tvångsspilta, men vafan vem visste inte det? Det borde till och med ickehästmänniskorna ha snappat upp?

JaJA. Sen ringde vi till människan som ville hyra min, sen ringde vi CB, så mötte vi upp människan och sen gick vi till CB och bestämde att vi ska göra ett andrahandskontrakt som varar min uppsägningstid ut. YAY!

Så nu sitter jag här och har helt plötsligt få mikrofonen att funka trots att jag inte trodde att jag hade någon xD Så jag tar med mig den till Ardente sen helt enkelt. Nu vill jag börja packa! Fast... jag har ingenting att packa i, så det blir lite svårt. Borde gå och hämta banankartonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback