Nytt Sexobjekt

Jag har fått ett nytt sexobjekt tilldelat och delat med Ardente. Detta nya sexobjekt spelar piano, sjunger asgrymma texter och kör lite stand up emellanåt. Han har långt fluffigt hår, smink runt ögonen och har en röst som man typ blir en våt fläck på golvet av. Mannen heter Tim Minchin och kommer från Australien.

Från och med nu kommer jag ha ännu högre krav på män. Vissa kanske till och med något orealistiska.

Idag har vi cyklat 20min-ish och sedan kört leg-ext. vadlyft och 3x3x10 på magbollen^^ Sen gick vi på en mysig promenat i det fina vädret i den idylliska staden och utforskade nya marker. Promenaden gick på en dryg halvtimme, men så är det ju en liten liten stackars ursäkt till stad.

Har packat ner allt i björkhyllan och expediten, samt tagit ner expediten med hjälp av min käre vän, nu ligger den i en hög på golvet och väntar på flytt. Lakan och typ resten av mina kläder utom de jag har tänkt använda ligger i en IKEAkasse. Har även packat en massa badrumsgrejer, så nu är det typ tandborste, hårborste och piercingtvätten kvar att packa ner, sista dagen. Min taktik är att vi tar alla j-vla kartonger först, sedan stora möblerna, och sen får jag mecka ikring med resterande saker i pappkassar, väskor, IKEAkassar, i händerna, som sista. Sen måste jag städa... Alternativet är att svepa med dammsugaren för varje rum man har tömt.

JAG VILL HA DE RÖDA SKORNA! SATANA... Snälla snälla älskade lilla syster, ÅK till stan imorrn, och HITTA ett par! Om det inte finns längre, så är det ditt fel för att du inte var tillräckligt snabb. Orättvist, för det var jag som hittade dem först. *jättegrinig* ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback