Med Slickepotten i Högsta Hugg!

Sitter och väntar på att kladdkakan ska bli klar i ugnen^^ Idag har vi dels varit i biblioteket och försökt skaffa oss källor och information för sista frågan på hemtentan, men mest har vi suttit här hos Ardente och faktiskt skrivit ihop vad jag hoppas kan bli ett varsitt godkänt eller ännu bättre ett 5:a-bedömt arbete!

Idag har jag även haft premiär av någonting som jag aldrig trodde skulle hända, jag spelade WoW. Det var ju en upplevelse.. Det är säkert ett himla roligt spel, och det var rätt kul, särskilt som när Ardente sitter bredvid och säger typ allt jag ska göra och trycka. Det enda jobbiga för min del var att styra den där jvla gubben xD Jag tycker att det blir helt bakvänt när jag vill styra, och gåknappen är knasig och jag dog pga att jag fick problem bara av den enkla grejen att stanna och vända sig emot det man skulle slåss mot! Men men, man kan inte vara bäst på allt. Och vi fick oss några goda skratt ;)

Näe NU vill jag flytta. Om det så krävs att man ska behöva ligga med hyresvärden för att korta ner uppsägningstiden! Eller näe förresten.. Där går nog gränsen. Men vi kanske kan ta med en bit kladdkaka och bjuda på? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback