Månadens Lista - Januari

En snabb kommentar innan listan - chokladen har börjat verka och jag är inte deppig längre^^ Är fortfarande urled på att vara fast här, jag vill hem!

Det här är definitivt inte någon rolig lista, men med ett fåtal dagar kvar av månaden och brist på inspiration så blir det i samma tappning som en tidigare lista - nämligen lite grejer som jag vill!

--> Flytta ihop med Ardente och fixa fint i lägenheten : )
--> Åka på valsafari på Island (helst se blåval)
--> Ha en bil, gärna en bra...
--> Gå på Metaltown och Foo Fighters
--> Att det ska bli mars och Freakshow!
--> Åka hem?
--> Ligga lite vore nog inte helt fel det heller...
--> Fylla i det som missades i tatueringen
--> Göra fler tatueringar : )
--> Att min industrial ska läka och sluta göra ont... när man slår i den.
--> Att träningen ska ge nåt synligt resultat, typ lite magrutor kanske?
--> Att vi ska hitta någon till Ardentes lägenhet NU!!
--> Att folk ska komma och hälsa på

Näe fler saker finns det definitivt men det är ändå ingen som bryr sig ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback