Höjden av ångest

...måste väl ändå vara att sitta på muggen och upptäcka att pappret är slut? Jag kommer ha den ångesten nästa gång jag går på muggen upptäckte jag med fasa alldeles nyligen. Tänk vad man tror att man har vissa grejer, men de har gått åt så fort att man inte hunnit märka något?

I bristen på mat och toapapper gör jag mig en snabb smörgås och beger mig en snabbis till affären och åtgärdar detta, så man slipper obehagliga situationer senare... xD

Helgen kommer spenderas i packandets tecken! Nu ska jag minsann börja fylla upp lite kartonger. Ska be Ardente att komma och hjälpa mig välta och ta isär expediten så det är gjort också : ) Just det, ska tvätta det som blivit sen sist, så man inte behöver börja med det mitt i flytten...

näemen puss i ljumsken och ha en bra fredagkväll! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback