helgsamheter

Igår var jag ute och red! Och det var så sjuuuukt mysigt, har verkligen längtat efter min lille skrutt och att få komma ut och rida <3 Var mysigt att vara hemma på värmdö, var och pussade på pappa också. Och katten har saknat mig, han låg i mitt knä hela tiden när vi satt i soffan, och han sov nära mig i sängen (: lilla skrotkisse <3

Nu har jag och Liny och Åsa hyrt film (The Runaways som jag redan sett, och Alice i underlandet) och köpt godis. De sitter och kollar början av The Runaways nu tills Fångarna på Fortet börjar, sen hoppas jag att vi ska kolla på Alice så kan de se klart den andra efteråt.

Jag har packat min väska, den är sprängfull, och trots det har jag glömt att stoppa ner mina converse, och lika bra är de, de får ändå inte plats. Och det är inte riktigt säsong för dem i alla fall så det är lugnt..

Näe nu ska jag äta lite mer chips och försöka sätta mig in i vad pseudomonas au..nåntingnånting är. Förbereda mig inför seminariet. BAJS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback