Första dagen

Idag var alltså den första fysiska dagen av terminen. Idag hade vi näringslära som jag har missat typ allt av eftersom jag lapade sol istället^^ Men, istället för att ha föreläsning hela dagen så gick vi från 9 till strax efter fyra indelade i PBLgrupperna och tog reda på fakta om olika exotiska djur. Vår grupp hade fåglar, och då papegojor, undulater och finkar. Dessa fakta skulle sedan redovisas muntligt, och snacka om att man var sjukt trött mot slutet!

Sedan satte jag och Anneli oss i biblioteket och fixade med det sista inför seminariet i vårdhygien imorrn. Så nu ska jag väl förbereda mig lite grann innan jag går och lägger mig.

Vrålhungrig(a) drog jag och Ardente till City Gross och införskaffade lite käk eftersom våra kylskåp ekade. Dagens middag blev spenattortellini och en kelda pastasås som heter fyra ostar. Omnomnom! Lite majsbröd var jag ju också tvungen att ta eftersom jag hittade det <3 Ikväll är det säsongsstart av halv 8 hos mig, och numer kommer det ju bara vara vissa rätter som jag kan ta efter, men likväl är Helge Skoog rolig, och det finns massa mumsiga efterrätter ;)

Näe nu ska jag börja knata över till Ardente så vi kan intresseanmäla oss på en ny lägenhet^^ Vill flytta ihop NU!! Dumma avtal att ha 3 månaders uppsägningstid, morrrrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback