Foo Fighters

Idag har jag köpt biljetter till mig och syster för att gå och se Foo Fighters på Stadion i juni : ) Förhoppningsvis hinner jag spara ihop till en biljett till Metaltown också, där bl.a. KoRn och SOAD ska spela : D Det blir nog mycket linssoppa... Möjligen lite spenatsoppa ibland också ; )

Igår när jag tänkte att jag skulle kolla om det äntligen blev lite fortsättning på Halv 8 hos mig på tv4play så har det minsann redan gått en vecka med avsnitt. I go WTF!? Det skulle ju vara handboll!? Damnit! Jaha, så jag har börjat kolla igenom avsnitten, men tänkte ta resten idag^^ Efter att jag har gjort klart PBL-en vill säga. Fast nu tycker jag nog att jag har kommit fram till en del bra saker, och eftersom det är dels handledarfritt, och dels har vi Matilda, så blir nog det här bra!

Nu ska jag lyssna på Evanescence, länge sen, och sen lite Foo Fighters som en uppbyggande taggning inför sommaren, och sedan börja packa lite andra grejer i mina nyinförskaffade två banankartonger^^

Jo! Imorrn ska vi lämna tillbaka tapetpärmarna och skriva kontrakt! : D Yippieee!!! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback