CookingSkills

Jag slutar aldrig förvåna mig själv i köket^^ Ibland blir det förstås kanske inte så jätteroligt, men jag minns inte att jag nånsin lagat nåt som blev rent utav äckligt.

Å andra sidan är det inte festmiddagar jag snurrar ihop åt mig själv (mig själv!) utan mat för dagen. Men det är ju trevligt när det blir bra^^ Kanske borde investera i en lättcreme fraise istället för vanlig dock, för man blir himla mätt fort asså... xD

Idag har vi haft cardiologi med en gästföreläsande veterinär som var himla rolig och bra faktiskt. Det var intressant : ) Kollade upp vilken hjärtsjukdom som det forskas om på GD, det var DCM (Dilaterad CardioMyopati).

Sen har vi gymmat och smartskallen glömde att ta ett nytt linne så jag fick köra i vanliga tröjan. Långärmad men tunn och fladdrig. Svettades nog inte så många liter mer än vanligt men det kändes som det. Varför är det så jävla varmt där!? Idag körde jag mycket fler mage på hängbollen : ) Vänta du bara, man kan näääästan ana det andra paret där nånstans när man spänner ordentligt. Inte i vilande läge, men snart så, haha!

Nu blir det plugg och renskrivning av anteckningarna! Sen är det nya avsnitt av Halv 8 hos mig! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback