Chokladbollar vs. solrosbollar

Idag har vi varit på blå stjärnans djursjukhus på rundvandring och sedan haft teoretiska övningar med vårdplaner. Det var lite roligt, för det var vindlande gångar i hela sjukhuset, och vi fick se MR, UL, röntgen, stationärvårdsavdelningen m.m. Intressant, roligt, mm visst, men jag vill fortfarande jobba på Nacka ; )

Sen var vi och hämtade ut Ardentes paket som äntligen kom från Sweden Rock. Och fina lilla Christer hade varit snäll och lagt till en extra tshirt för att vi har haft problem med sändningen två gånger. Tack Tack Christer! : )

NU har vi bakat chokladbollar som ska få följa med några stycken till KTC och Melinda imorrn som mutan för att vi skulle få byta grupp med henne ; ) Vi gjorde halva smeten var och jag gjorde mina med solrosfrön i för att det är så himla gott!
Och sedan ska vi även ha spelkväll hemma hos mig med Cecilia, och Sandra skulle ha varit med, men hon trodde av nån anledning att vi inte ville vara med henne, och det är det dummaste jag någonsin har hört! Så om Louise bangar på henne - alternativt kan tänka sig att vara med - så är hon varmt välkommen hem till mig imorrn <3

Nu ska jag fortsätta cama lite med min systeryster och min mor : P pussipåsk!

(btw nu står det 1-1... damnit)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback