A'n'T

Idag har jag och Hannapanna och Tage och Elin varit på A'n'T och skaffat oss bläck. Hanna gjorde en häst på utsidan av vänster ben, som min vargtass. Jag har äntligen gjort min Mind over Matter! Sved lite lagom sådär... Krossade fingrarna på Elin. Tror det var himla taktiskt att ta med henne, från att ligga på mellan 1500-2000 fick jag betala 1200. Det var la himla najs. Och även om han inte tyckte att det var den roligaste han nånsin gjort så är det ju himla frän. Han kan få göra min nästa, den kommer bli mycket mer spännande : P

Bild kommer upp senare, när ryggen inte är inplastad i gladpack och maskeringstejp som för övrigt sitter som hej kom och hjälp mig (dude vafan tror man?), och tejpen som drar i huden/håret ajaj...

Hade tänkt kanske åka ut imorrn och ha den där tjejdagen med Nenne och Ronica, men nu sitter minsann Ronica på bussen till Berlin. WTF? Så nehe... Det blir något så spännande som att plugga imorrn. Behövligt.

Hm.. Får se ifall jag kan tajma in att träffa Emil imorrn, han ville se det nya bläcket (: Sen hoppas jag innerligt att Andy vill att jag ska komma till honom imorrn, alternativt på fredag.. 8 D

Nu TEVEEE med mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback