Tentamen

Stundom känner jag mig helt säker om vad det handlar om, och stundom så har jag panik.
Tragglar symtom och diagnos till olika sjukdomar för att kunna rabbla när det kommer frågor om sånt.
Nöter BT, HR, temp och andningsfrekvens för att kunna veta vad som är normalt vid en exempelfråga.

Acidos och Alkalos, respiratorisk och metabolisk.
Stenoser och hydropericard, COPD och Brachycephalic Syndrome... asså SHIIIT.

Det enda jag ser fram emot är att få gå ut ur aulan och bege mig till cafét för tentafika.

Ska träffa Sandy på centralen runt 5snåret ikväll, så jag måste packa min väska mitt i plugget och sen hade jag tänkt åka in och pussa på min moster. Det blir typ lagom för hon jobbar inte alls långt ifrån centralen.

Usch och bajs för snö, minusgrader, Skara och tenta. Jag vill ha en temperaturökning på 40oC, sol, sommarlov och sommarjobb. Fast innan det så vill jag gå på freakshow. Nu har jag iaf nästan nästan allt jag behöver^^ Jag behöver bara ett vitt band till håret. Men jag ska gå ner i syrummet och kolla ifall inte mamma har något där, alternativt har vi ju värsta lilla sybutiken i Skara...

Näe nu kan jag inte sitta här längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback