Söndag

Idag har vi tvättid, och jag har burit ner alla tomma kartonger plus extramikron och pulkan till förrådet, samt ställt i ordning lite schysst. Det har blivit dammsugit och skurat i badrummet och jag har diskat.
Har fönster öppna i vardagsrummet och köket och i mitt rum, och mitt täcke hänger på luftning ute på balkongen. Det kanske inte blir så sjukt varmt i mitt rum, jag kanske får sova riktigt, riktigt gott inatt : )

Igår kväll kom jag i säng senare än vad jag hade tänkt också, för jag blev sugen på att skriva, så nu har jag börjat skriva på en ny novell/bok vad det nu blir. Men jag har inte lagt upp någonting än, för det blev inte så mycket och jag kände mig inte helt klar med avsnittet. Titeln än så länge är i alla fall the Field of black flowers. Det lät så konstigt på svenska, men vi får se om jag ändrar det sen.

Emelie hann inte hit igår, men hon skulle försöka komma över senare idag. Näe nu är det dags att gå ner och tömma och stoppa i en ny maskin, förhoppningsvis den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback