Månadens Lista - BONUSLISTA Februari!

Jag sitter just nu och läser i boken Konsten att hantera superjobbiga människor, vari ett kapitel heter "Hantera han som är ohyfsad" och underrubriken "Generella svar på tal" med ett antal förslag till saker att snabbt kasta i ansiktet på någon som är otrevlig. Jag skrattade så jag grät^^ Kanske för att jag är helgseg, kanske för att jag har dålig humor, eller kanske för att de är allmänt roliga och jag ser fram emot att få använda flera av dem i framtiden^^

--> Är du alltid så här dum eller gör du bara ett undantag idag?

--> Det finns en bra sak med din kropp - den är inte lika ful som ditt ansikte.

--> Försiktigt nu, låt inte din hjärna springa i förväg.

--> Jag gillar dig. Folk säger att du är obehaglig, men jag gillar dig.

--> Fortsätt prata bara, en dag kommer det säkert något smart.

--> Om man skulle behöva en ritning för att bygga en idiot skulle man kunna använda dig.

--> Hur kom du hit, var det någon som lämnade buren öppen?

--> Jag vet inte vad som har gjort dig så korkad, men det funkar!

--> Att kalla dig dum skulle vara en förolämpning mot dumma människor.

--> Funderar du någonsin över hur ditt liv skulle vara ifall du hade fått tillräckligt med syre när du föddes?

--> Vill du att jag ska acceptera dig som du är eller vill du att jag ska gilla dig?

--> Jag har märkt att du aldrig låter en tanke störa ditt konversationsflöde.

--> Jag ser in i dina ögon och får en känsla av att det inte finns någon där som styr.

--> Jag förstår att du har avsatt den här tiden till att göra dig själv till allmänt åtlöje.

--> Blir du aldrig trött på att alltid ha dig själv i närheten?

--> En dag kanske du hittar dig själv - och ser samma sak som vi andra.

--> Jag gillar dig. Du påminner mig om mig själv när jag visste mindre.

--> Var dina föräldrar möjligen syskon?

--> Jag önskar verkligen att jag hade ett lägre IQ så jag kunde gilla att umgås med dig.

--> Nej fortsätt prata. Jag gäspar alltid när jag är intesserad.

--> Jag ska försöka vara trevligare om du försöker vara smartare.

--> Jag ska försöka förklara för dig, men jag har tyvärr inga kritor med mig (min favorit)

--> Du kommer att gå långt - jag hoppas att du stannar där.

--> Om du lovar att sluta ljuga om mig så lovar jag att sluta säga sanningen om dig.

--> Var det där din poäng eller blev du helt enkelt trött på att tänka?

~ HELL YEaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback