Mamma <3

Idag är den torsdag den 24/2 2011 och min mamma fyller år idag. Jag önskar att jag fick vara och pussa och krama på henne. Men jag har ritat en teckning och skickat på posten, och så har jag köpt en present till henne idag : ) Men hon får vänta tills jag kommer hem innan hon får den. Brevet lär hon få imorrn, och jag ska ringa och sjunga för henne om en liten stund. Älskar dig min lilla mamma <3

Just nu springer katten runt och dampar än med tunneln och än med fjäderbollen. Just nu är han i badrummet med bollen och jag vet inte vad de har för sig tillsammans, men det låter lite om badkaret och alldeles nyss tror jag toaborsten åkte omkull... x3

Efter "etikronden" som innebar att vi tittade på en film från 85..? om olika situationer där vi skulle avgöra hur man ska hantera djurägaren, så åkte jag och Emelie till Skövde för att shoppa lite vita kläder inför freakshow till henne. Hon hade lite svårt att bestämma sig, och hon hade ingen riktig plan till att börja med, då hade det kanske varit lite lättare? Det kommer bli bra, men av oss båda så är det nog jag som kommer vara mest exotisk.. hahaha

Nu har jag ätit lite wannabe-middag och satt mig med fleecetröja och filt för jag fryser rakt igenom Vi fick vänta ute på bussen som inte kom, i 45 iskalla jävla minuter.
Imorrn eller på lördag ska jag baka kolakakor (sirapskakor) för det är så goooott^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback