IIIIIIIIIIHHHHH RAMASKRIIIIIIH!

Idag avslutade vi gårdagens föreläsning om hudsjukdomar, idag katt och häst. Sedan övergick det till öronsjukdomar på hund, katt och häst. Intressant, men rätt tråkigt. Börjar bli dags för lite miljöombyte kanske? Fast samtidigt så är det en ny sån där helt-nytt-efter-tentan och har inte hunnit blivit tjatigt för man har inte hunnit plugga någonting på det än.

Efter skolan gick vi till biblioteket, där jag skaffade ett lånekort och lånade en bok för kommunikationsseminarieuppgiften. Hmm bra ord för hänga gubbe eller scrabble^^ Ardente lånade en bok som heter något i stil med "Hur man hanterar skitjobbiga människor" och hon har haft lite högläsning ur den. Jag vill också läsa den, istället för min tråkiga arbeta i grupp. Kanske kan läsa båda. Vi får se.
Har även ringt fastighetsskötare Urban och bett att få låna skruvdragare och slagborr. Vi får den på fredag em och låna hela helgen, yay go Urban! : D Ska bli skönt att få upp lite grejer!
Medan jag satt som bäst och gjorde absolut ingenting (typ började ge mig och letade efter tråkiga sommarjobb) så ringer mobilen. Okänd ringer och jag misstänker att mamma ringer från jobbet. Men näe då är det från Djurkliniken Roslagstull som vill träffa mig : D Wiiiieeeeee! Springer in till Ardente och är lycklig och försöker intala att de kommer ringa henne strax också, men neggo tror mig inte. Ett x antal minuter senare ringer det minsann på hennes mobil. Vad var det jag sa min vän? : D
Så blev vi lite euforiska och dansade sidled i vardagsrummet och fikade med kex och saft!

I den nyfunda kämparandan hämtade jag upp hästbandage från förrådet och Nalle Puh ur gosedjurssäcken och så lindade vi varandras ben och hans arm. Nu sitter han och har ett lobotomibandage och verkar rätt nöjd med läget.

Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback