Halv 9 hos mig

Idag har vi haft föreläsning hela eftermiddagen om hudsjukdomar och liknande, på hund. Jag trodde allt skulle hinnas med idag, men det skulle det uppenbarligen inte för vi har tydligen en omgång till med henne imorrn. Gaaah åh vad tråkigt.

Innan lunch hade vi muntlig utvärdering på kursen so far. Vi var typ 9 stycken på plats, när majoriteten av klassen hade röstat att vi skulle ha en muntlig. Dåligt av er tjejer, dåligt.

Efter skolan gick vi hem och stoppade i oss lite mellis, sen gick vi till gymmet. Jag pumpade ut nästan 14km på en halvtimme på cykeln, och sen körde vi bröst och armar. Idag fick vi "sällskap" av en man som gick förbi oss fler än en gång och ungefär 5 sekunder efter att han hade gått förbi hann en våg av aftershave ikapp och blåste upp i ansiktet på en. Och den luktade inte gott, och det var inte en diskret mängd heller. Asså SHIIIIIT människa. Antiperspirant är allt du behöver när du ska till gymmet. Lukta gott kan man göra på krogen...
Hans polare luktade dock mer neutralt, och han passade på att gå emellan ett par lyft på magboll-grejen när Ardente stod och sträckte ut mellan intervallen. Undrar om han bara gjorde det för att showa lite, för han bad inte om att få komma emellan fler gånger x3 I wouldnt mind doing him, men Ardente fnös och skrattade bara åt mig. Knasig.

Nu ska jag se ifall halv 8 hos mig har kommit upp på tv4play. Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: ronica

haha det låter ju kul! <3

hoppas du mår bra och att det inte är allt förjävligt i skara :)

saknar dej!

hur har du fått dun blogg så fin jag har typ bara dom som går att använda på blogg.se men dom är inte snygga "/

puss på dej <3

2011-02-22 @ 17:03:35
URL: http://ronicamarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback