En inte så smooth smoothie

Trots att jag mörsade allt vad jag kunde och orkade på de dumma mangosarna så blev det en hel del stora bitar av fruktkött ändå. Och det gööör ingenting egentligen, det är mest att det är mycket godare att dricka den om man faktiskt dricker och inte äter den. Sen blev jag tvungen att späda ut den med resten av vaniljalpron, för den blev alldeles för tjock... x3 men den är fortfarande om nom nom^^
Till frukosten såg jag och Ardente på youtubevideon "Fishmaster" med tillhörande misheard lyrics. Fuuuunny^^

Har läst mer i min nya bok, och jag börjar eventuellt få lite riktig inspiration till att skriva eget. Så det blir adjöss med det förra, värdelösa projektet och välkommen till nya idéer!
Katten sitter på bordet och tittar ut genom fönstret och spanar på alla fåglar som flyger förbi. En vacker dag så kommer ni minsann inte ha en sån tur att det är ett fönster där emellan er och mig... Om jag får gissa vad han tänker.

Igår kväll tittade jag på Basil Mus, helt awesome film, inget slår Disneyklassiker. De tidiga Disney-Pixar funkar också.

Neee förtära färdigt frukostsmoothien och diska lite. Sen får vi se när Emelie väljer att dyka upp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback