do be do be do...

Idag ska jag skriva CV och skicka ut till kliniker och söka sommarjobb. Snälla låt mig få jobb på Nacka <3

Sedan blir det dels massor av plugg inför tentan, det blir en sväng till stan och A'n'T med Hanna och fylla i det som han missade. Jag ska också fixa biljetter till Metaltown, de håller på att ta slut och jag tänker inte tillåta det, för jag SKA se SOAD och KoRn och A7x och Cradle of Filth och alla andra som ska spela. Så jag hoppas att jag inte behöver den vita mojjen för det, för i så fall måste jag upp till mamma och låna den och göra det!

Nu måste jag springa bort på toa, för alla som tycker det är så där fruktansvärt intressant information!

And I know you hear their voices, and I know they may seem real
But our life's made up of choices, they took for granted your soul
And it's ours now to steal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback