Bårhus

Nu har vi äntligen hämtat det allra sista i min lägenhet. Det är lite julsaker och lite städning kvar att göra hos Ardente, men jag behöver i alla fall inte gå och träffa på den där jobbiga människan igen. Idag fick jag minsann höra att jag ser ut att ha tappat i vikt. WTF?!
Med en sträckt vänstersida av ryggen och allmänt ont i hela kroppen så är den enda anledningen att jag skulle lämna det här huset ifall jag behövde akut sjukvård och någon blev tvungen att bära ut mig på bår.

Imorrn blir det bio, vi ska se Trassel tillsammans med Madde, Linnea, Cecilia och Martina : ) Tyvärr blir det på svenska, men utbudet är inte så stort på Grand här i Skara. Men det blir nog mysigt i alla fall, jag får låtsas om att det inte är Måns Zelmerklöv och Molly Sandlåda som pratar så kanske det blir lite enklare.

Lite godis på det här då?

Puss och kram och klapp i stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback