Tunnhårig?

Jag har nu räknat ihop mina färdiga dreads, och det är 69 stycken! Jag har åtta stycken som väntar på att bli kokade, och en bunt oarbetat hår som jag ska se till att fixa här någon dag. Höll upp bunten och tittade på den och tänkte att den var rätt tunn. Ska helt klart använda allt svarta jag har, plus att jag kan använda mina DE blåbärspolkagrisar mitt i på ställen där man inte ser inflätningen så bra :P

Ikväll ska vi till CB och äta tomtegröt och frallor. Åker bussen till Varnhem, därifrån får vi åka bil med Madde. Vilket påminner mig - jag ska slå in min lilla julklapp! :) Ska även hitta ett CD-fodral så vi kan se på The Snowman. Får inte glömma det!

Ha en bra tredje december! Någon gång den här månaden är det för övrigt sagt att Emilie Autumns nya album Fight Like a Girl ska komma ut. Håll ögonen och öronen öppna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback