Julkalendern - Lucka 15

Gå på julmarknad! Välj en dag med bra väder, då det kanske inte är fruktansvärt mycket folk ute så man stressar sönder, utan får knata runt i sin egen takt. Det är ju som bekant inte särskilt mycket snö, så julkänslan för mig får lite svårt att infinna sig. Det har snöat nu på morgonen, men eftersom det är plusgrader så lägger sig inte snön, och det har nu övergått till vanligt regn.

Men oavsett - en klassiker är ju Gamla Stans bodar med keramik, brända mandlar, kransar och annat hantverk och julgodis! Jag vet även att det brukar vara julmarknad på Djurö med hästskjutsar och lyckohjul och jag vet int allt, men det vet jag inte datumet för, det kan hända redan har varit. Men leta runt, det finns troligen en julmarknad i en stad nära dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback