Julkalendern - Lucka 1

Tar inspiration av flera andra bloggare och försöker mig på en julkalender! Är inte alltid så kreativ, så det blir bättre vissa gånger och lite latare andra dagar. Ska försöka göra mitt bästa! :D

Tänkte att min första lucka ska bli en slags kopia! Nämligen julkalender! Om du inte har en än så är det dags att hitta en nu! Det är första december och dags att öppna första luckan! Även julkalendern på radio och tv drar igång, ge dem en chans.

Om man som jag inte gillar (läs avskyr) chokladen i chokladkalendrar, så skaffar man sig en vanlig kalender! De finns gratis från Arla på ICA, eller något i den här stilen. Ett vykort som är en adventskalender som jag fick av min gulliga mamma!

  Den lilla bilden i övre högra hörnet är för övrigt en bild jag tog ur en katalog från biografen, och föreställer ett drakfoster :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback