304

Som jag misstänkte så följer käftig mod. triadansystemet/clockwise och tog 304 från mig imorse. Det gick bra, tog inte ens nåt ångestdämpande. Är inte rädd längre helt enkelt, då jag nu vet hur det funkar. Det gick löjligt lätt och fort. Nu har jag dock suttit med en fjärdedels ansiktspares i ett par timmar för mycket tycker jag nog.

Men det är mysigt. Skönt att vara ledig, tentan är klar och vi ska bara läsa ett par kapitel ur kursboken - vilket jag lika gärna kan göra på söndag.
Bränner ner sista skivan av Black Adder nu, och har tittat på Rise of the Planet of the Apes. Den var bra, men hade ett skitdåligt slut verkligen. Spoileralert! Men om hundra apor krigar med polis och SWAT på golden gate bridge, och sen springer in i skogen och "husse" till ledarapan bara säger "Ah men det här blir bra. Du är hemma nu. Gå och var lycklig med dina apkompisar" - hur troligt är det egentligen att de blir lämnade ifred? Och hur troligt är det att de håller sig fredliga själva? Fattar inte...

Nu blir det julmusik och mer bomull i munnen - så jävla äckligt >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback