Gardiner & Hästben

Imorse när jag vaknade regnade det katter och hundar, men tack och lov ringde Sandie och hade fått låna Matildas bil och kunde köra oss till KTC där vi dissekerade hästben - för mig tredje gången.

Efter det har vi varit hemma och ätit lunch, slappat... Sen åkte vi med Matilda och Sandra till Ö&B, skokanonen och Jula. Jag hittade äntligen ett par gardiner till mitt rum så jag slipper få in gatulampsken och det riktigt starka morgonljuset, och även en kniv för 20:- som jag hade önskat haft igår när jag tog ur skohyllan i garderoben...

Nu har jag upptäckt att Halv åtta hos mig har börjat nya säsongen, så jag såg det, sen har vi ätit pannkakor om nom nom, och nu ska jag se om Masterchef Austraila finns på tv8play, vi såg det varje morgon hemma hos Nenne, och nu är det ju bara finalveckan kvar! Måste se vem som vinner^^

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback