The Zone

Igår började jag med att åka till Skövde med Matilda och Sandra : ) Fick mig en ny mascara och eyeliner, himla bra inför kvällen - dock var inte eyelinern så samarbetsvillig som jag hade behövt när jag gjorde vissa streck, så fick låna en liquidliner av Heléne. Damn att jag slängde min då.. Men det var inte mycket kvar. Behöver alltså en ny sådan också x3
Efter det så var det hem och äta lunch och plocka på sig det som behövdes till kvällens bravader, och sedan gå ner till bussen.

När jag kom dit så gjorde vi en varsin toast och sen började problemen med vad man skulle ha på sig, vilket inte spelade nån roll i slutänden, för vi bytte om precis innan vi gick. Eller tja, Heléne orkade inte ha sin korsett på sig, så jag skulle bara pröva den, men sen blev det att jag hade den på mig ut : P Den var jättefiiin, en riktig med stålskenor : ) Hon har länkat mig sidan där den kommer ifrån, de har rea 2 för 3, ska minsann ta och skaffa mig ett par!^^ hehe...
Jag lyckades även övertyga henne om att vi ska gå på synthcave nästa helg, wiiiiee! : D mer alkohol och grym musik åt folket! : D
När vi kom hem sen - tidigare än vad vi planerat, men det var så sjuuukt varmt där, och hennes kompisar drog till nåt annat ställe : / - så fastnade vi en stund framför tv'n; Cartoon Network visade Cow and Chicken, och sen I am Weasel xD

Så, nu har jag i alla fall kommit tillbaka hit, jag är stel som en pinne så jag har tagit ett varmt bad, och nu har jag tagit baklängesOrudis och min vetekudde.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback