Teijsdag

Morgonen börjar med att läraren vi skulle ha men sen inte skulle ha kommer i alla fall och säger att den som skulle ha ersatt henne inte kan komma pga personliga skäl. Så efter tio minuter av lite annan information så var helt plötsligt den morgonen slut. Vi satte oss i halva pblgruppen och diskuterade det som vi skulle ha blivit förelästa om - hållning av sällskapsdjur - och sedan följde jag med Sandra och Kajsa upp till KTC och visade dem hur jag lägger kryss över kotan med gasbindan.

Lunch och Full Metal Alchemist, sen drygt två timmar med gästföreläsaren JanBanan vars ögon var stora och skelande genom glasögonen. Men han var himla bra och det var en intressant föreläsning.

Nu har Martina fått in lite grejer i vårat källarförråd och stolar på balkongen som får boa här under sommaren.
Lyssnat på Kopfer Kat skivan från synthcave, och lyssnar nu på Project Rotten som även de har spelat på SGAkvällar. Rätt bra faktiskt, om man gillar den här typen av musik förstås.

Har skrivit brev till Hannapanna som jag fått från idag. Funderar på att skicka efter den där dumma deklarationen, och håller tumme för att mina korsetter hinner komma innan fredag så jag kan hämta ut dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback