Göteborg vs. Mamma

Imorrn ska jag åka ner till Göteborg till Heléne och gå på The Zone, en synth/electro/ebm-klubb. Ska bli himla skojsigt.

Nästa helg är det även Tattooexpo och Synthcave.. Dessutom har mamma tänkt komma ner då. Bajs. Funderar på att ställa in henne så får hon komma ner till i höst istället, men ska prata med H imorrn om vad hon tror, jag vill inte gå på Synthcave själv, men tattooexpo ska hon i alla fall på : )

Har varit och lämpat av Ardente vid KTC, båda iförda krigsmålning som utlovat. Jag tror bestämt och besviket att ingen annan har vågat sig på det. Jennifer råkade försäga sig om att hästbandage kommer - även om det inte var någon överrasking.

För mig är det dags 12.45-13.30, håll en tumme var! Tills dess ska jag äta lunch och kolla lite sminkning tills imorrn^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback