Avvikelse

Det här var verkligen inte bra. Jag försöker tycka att det är bra, men det kommer inte att platsa på min HELL YEaH lista på Spotify.

Jaja. Igår var jag hela dagen på Värmdö Djurklinik på auskultation. Skulle nog egentligen ha varit där idag, men men. Nackdelen med att jag inte var där idag var att det var operationsdag idag, då hade jag nog fått se mer roliga saker. Men det var bra ändå och alla var trevliga.

Idag har jag och Ardente varit i stallet och ridit ut en sväng. Var inte lika fint väder idag som det var sist, vilket var lite tråkigt. Men det var skönt ändå, och Yrpa var himla pigg. Nog för att hon alltid är det, men det kändes att det var länge sen hon var ute sist. Bushäst^^ Ardente riktigt strålade av lycka när hon tog sig fram på Kurtan. Stolt mamma över att ha en sån duktig häst : ) Fler gånger!

Nu behöver jag verkligen duscha och borsta ur trollflätorna ur håret.

Vill ut och resa!! Ge mig pengar någon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback