Weird moment

Jaha, nu höll man knappt på att få logga in... Varför ska de göra sådär? Jävla onödigt...

Aja, in kom jag tillslut!

Om två timmar ska jag ha livsmedelslabb och mikroskopering, men tills dess.. Vad ska man göra då? Hinner inte se film i alla fall. Jag kanske borde läsa lite? Eller lyssna på saga och plugga? Kan inte bestämma mig!! :O

Jaja. Det blir som det blir. Det jag tänkte säga egentligen var att jag äntligen har bestämt mig för min nästa tatuering! :D Inte heeeelt hundra på var den ska vara, eller exakt hur den ska se ut, men tänkte ta den till grabbarna på A'n't och be om lite råd^^ Tyvärr tänker jag inte berätta hur jag har tänkt mig den, eller lägga upp bilden till inspirationen, för jag har konstant den där känslan av att så fort jag gör någonting som jag är stolt över och som jag tycker att jag är ensam om, så kommer det JÄMT folk som tar efter. Så djävulskt irriterande. Inte alltid förstås, ibland blir man ju smickrad, men oftast så tänker jag, varför kan jag inte få ha någonting IFRED! Så jag låter bli att nämna någonting om varken placering eller motiv, för jag kan svära på att jag kommer se någon annan ha samma eller liknande inom en väldigt snar framtid. Så jag håller som sagt käften. Men jag är väldigt nöjd med den och tror den kan bli riktigt frän :) Skitglaad, vill ha den nuu <3

Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback